Xaver ŽIVĚ #103
1:00:06
Před 4 dny
Xaver ŽIVĚ #102
1:31:56
Před 15 dny
Xaver s hostem: Ladislav Jakl
1:52:21
Xaver ŽIVĚ #101
1:49:21
Před 20 dny
Xaver s hosty
3:01:51
Před 29 dny
Xaver LIVE s hostem: Jan Kuželka
1:19:44
Xaver ŽIVĚ #98
1:29:53
Před měsícem
Xaver ŽIVĚ #97
1:24:31
Před měsícem
Xaver ŽIVĚ #96
1:23:13
Před měsícem
Xaver ŽIVĚ #95
1:40:10
Před 2 měsíci
Xaver LIVE s hostem: Karel Vágner
1:11:00
Xaver ŽIVĚ #94
1:43:03
Před 2 měsíci
Xaver ŽIVĚ #93
1:38:02
Před 2 měsíci
Xaver LIVE s hostem: Ladislav Jakl
1:20:49
Xaver ŽIVĚ #91
1:18:22
Před 3 měsíci
Xaver LIVE s hostem: Petr Hampl
1:32:41
Xaver ŽIVĚ #90
1:27:11
Před 3 měsíci
Xaver LIVE s hostem: David Deyl
1:29:31
Xaver ŽIVĚ #89
1:02:44
Před 3 měsíci
Xaver LIVE s hostem: Jan Kraus
1:01:05
Xaver ŽIVĚ #88
1:10:24
Před 3 měsíci
Xaver LIVE s hostem: Daniel Landa
1:09:16
Xaver ŽIVĚ #87
1:21:36
Před 3 měsíci
Xaver LIVE s hostem: Jan Kubáček
1:22:23
Xaver ŽIVĚ #86
1:22:11
Před 4 měsíci
Xaver ŽIVĚ #85
1:16:35
Před 4 měsíci
Xaver LIVE s hostem: Khanh Ta
1:16:39
Xaver ŽIVĚ #84
1:07:19
Před 4 měsíci
Xaver LIVE s hostem: Roman Šmucler
1:16:42
Xaver ŽIVĚ #83
1:07:44
Před 4 měsíci
Dan Přibáň LŽE, LŽE, LŽE...
35:07
Xaver LIVE s hostem: Osmany Laffita
1:00:15
Xaver ŽIVĚ #82
1:23:08
Před 5 měsíci
Xaver LIVE s hostem: Roman Horký
1:33:38
Xaver ŽIVĚ #81
1:09:42
Před 5 měsíci
Xaver LIVE s hostem: Jiří Strach
1:14:33
Cestou domů #24
24:16
Před 5 měsíci
Xaver LIVE s hostem: Michal Šopor
1:33:46
Cestou domů #23
34:01
Před 5 měsíci
Xaver ŽIVĚ #80
29:48
Před 5 měsíci
Xaver ŽIVĚ #79
1:07:07
Před 6 měsíci
Cestou domů #21
52:07
Před 6 měsíci
Xaver ŽIVĚ #78
1:18:10
Před 6 měsíci
Xaver LIVE s hostem: Petr Reif
1:23:01
Komentáře
o p
o p Před 13 hodinami
Stará zapšklá bába, druhotřídní herečka obkydava najradějí nebohou Baarovú i Mandlovú. Ještě si měla vzít do huby i V. Buriana.
o p
o p Před 13 hodinami
Stará zapšklá bába
Michal
Michal Před 13 hodinami
Je to škoda. Rád jsem se na Vás díval, máte dobré názory a pojmenováváte věci pravými jmény a myslím, že i mlčící většina souhlasí. Bohužel ta hlasitá menšina a demokraté i demokratky jako p. Sedláčková nebo p. Nora, řvou stále více a já se nedivím, že nemáte zapotřebí tuto štvanici dále podstupovat. Přeji Vám ať se Vám daří a zdravím z Vysočiny. MŠ.
Jan Schovánek
Jan Schovánek Před 15 hodinami
Členství za 2500,- měsíčně? Kdo na to má?
Xaver Live
Xaver Live Před 15 hodinami
mám více variant členství - od 29 do 2500 Kč, zde více informací: csposts.infojoin
Alexandra
Alexandra Před 15 hodinami
... mýlím se, ze už z toho, ze se divá určitý počet diváků a lajkuje jsou pro moderátora příspěvky? To vysvětlení, ať platíme za něco co bude kloudné k poslouchání a kvůli čemu jsme fanoušky je hodně divné... chápu , ze chce vydělávat, ale touto formou ??😔... upřímně už to, ze se čtou jen dotazy s Fin darem je pro mě velmi zvláštní přístup... je smutné, ze jakmile skoro každý kdo zjisti, ze ho lidé berou, ze se na nej těší tak se po čase změní ( nebo ukáže?) a začne jít o prachy... v posledním roce je to několikátá moje zkušenost...👎🏼 , no aspon budu míň hledět na CSposts a půjdu se projít ven 🌳🌳🌳
Big Fit
Big Fit Před 16 hodinami
Takže další člověk co se nechal umlčet :( . Škoda toho. Tak hodně štěstí.
FIGHT GYM Rychnov nad Kněžnou
FIGHT GYM Rychnov nad Kněžnou Před 19 hodinami
Velké zklamání pane Xavere, nebudu se uzavírat do nějaké placené skupiny jen proto abych od vás slyšel pravdu. To totiž bylo hlavním důvodem sledování Vašeho kanálu pravda veřejně. Je mi to moc líto ale končím...
Michal Vlček
Michal Vlček Před 20 hodinami
Perfektní hodnocení Kalouska a situace v letech kolem finanční krize. Žádný úspěšný západní stát se z krize nikdy neproškrtal. Navíc západní ekonomiky byly a jsou založeny na všeobecně společensky akceptované monetární lži. V krizi je nejlepším řešením, pro silné a zdravé, pumpováním peněz do ekonomiky a to témēř jakýmkoliv způsobem, za předpokladu, že je, byl ekonomicky rentabilní systém i před krizí. Zvláště se to týká podnikatelského sektoru a spotřeby.
Václav Pecha
Václav Pecha Před 20 hodinami
No a teď se Xever mstí no, není na tom nic složitého :-)
radisp49
radisp49 Před 21 hodinou
Jdu raději koukat na Kajínka
radisp49
radisp49 Před 17 hodinami
@Vasja Vasja Svatá prostoto.
Vasja Vasja
Vasja Vasja Před 17 hodinami
Si s nim seděl na Borech, že jo.
Robert Ungr
Robert Ungr Před dnem
Sedláčková,Zárubová a Dočkalová = 🐔
Robert Ungr
Robert Ungr Před dnem
Když já tomu nerozumím. Tak umřel pan nebožtík,nebo pan Petřina? Strakova Akademie .? To že kradou jako straky?
Robert Ungr
Robert Ungr Před dnem
Seznam je 🚽🧻
Vladi Mír
Vladi Mír Před dnem
Byl jste male svetylko svobody slova ve tme predvarek ,lzi a manipulace. Nenechte to svetylko zhasnout prosim😞
Michal Macháček
Michal Macháček Před dnem
Michel z Pyschel, nový starší člen pozdravuje a drží palce
Tomáš Lang
Tomáš Lang Před dnem
Přeji panu Veselovskému, aby se tohle video dostalo do trendů a lidé co v největším počtu si přemalovali obrázek o tomhle kanálu. Pan Veselovský je ochoten prodat vše, počínaje shnilým citrónem, fotkou, odpovědí v chatu, ... až po údajně nevyhýbavé komentáře a odpovědi (o čemž já osobně pochybuji) v jakémsi členství. Co jste ještě ochoten prodat a za co si nechat platit. Uvědomte si, že tenhle kanál bez vašich posluchačů by nebyl. A vy se jim takto děkujete? My Vám také !
Moravian guy
Moravian guy Před 20 hodinami
Je to jeho stream a jeho show. Děláte, jako kdyby pan VESELÝ, nikoliv Veselovský (DVTV) lidi nutil, aby mu platili. Kdo chce, zaplatí. Kdo ne, nezaplatí. Nechápu, v čem vidíte problém...
Vasja Vasja
Vasja Vasja Před dnem
Vás někdo praštil do lebky :-))) Pan Veselovský oblbuje v DVTV.
Pavel Richter
Pavel Richter Před dnem
No přijde mi, že Xaverovo vysvětlení k přechodu na jeho placený stream je naprosto v pořádku a zcela pochopitelné za stávající situace. Tedy ti co jej zde hejtují a s velkou pompou oznamují svůj odchod, tak pro ty mám pouze toto: “žádná škoda 😃”.
Luky
Luky Před dnem
cermak stanek je to nejlepsi co na scene existuje, s holcem, tamtim ze superstar a xaverem nesrovatelne. poslechnu vsechny podcasty zpetne
Kryštof Rozruch
Kryštof Rozruch Před dnem
xavere kvantita není kvalita
Anella Kalova
Anella Kalova Před dnem
Xaver se jaksi - zcenzuroval.
Karel Janyška
Karel Janyška Před dnem
K ČEMU JE DOBRÉ VĚDĚNÍ O SKUTEČNÉ PODSTATĚ LIDSKÉHO SVĚTA, TEDY KOMPOZITIVNÍ TEORIE ? Vědecká kompozitivní teorie, tedy suma informací získaná vědeckou kompozitivní, tedy skladnou, metodou společenských věd, navzájem provázaných a neodporujících si, viz slavná Kontrarevoluce vědy od nositele Nobelovy ceny A.F.Hayeka, je vždy nejvyšším, stále vědou aktualizovaným, věděním lidstva a přináší právě taková vysvětlení. Vždyť zkoumá a předkládá informace o samotné podstatě lidského světa a jediné možnosti lidstva existovat a jde do takové hloubky, že vysvětluje až samotnou lidskou mysl. Je to tedy vysvětlení lidské mysli jejím prostřednictvím. Samozřejmě, výhradně bez pověr a mýtů a žádné náboženské nebo okultní předsudky nejsou povoleny. Jinak by přístup k tomuto zkoumání nebyl čistě vědecký a nebyl by prost jakýchkoliv zavádějících pseudovědeckých praktik, tedy by nebyl seriózní. Co tedy relevatní společenští vědci zkoumají, když mají tak vysokou ambici lidstvu předložit hluboké a důkazy podložené vědecké informace, které, jak se ukázalo, zcela mění dosavadní představy lidí o svém původu a principech, které nám, lidstvu, umožňují být. Samozřejmě, imkdyž to nebylo původním záměrem, bylo to vědeckým postupem odhaleno a prokázáno. Okřídlené rčení, lidé si myslí o světě něco jiného, než by si měli myslet, tady dostává skutečně reálný a realistický průkaz. V první řadě berou vědci do úvahy, samozřejmě za využití všech poznatků věd přírodních to, odkud se člověk biologicky vzal a jaké jsou jeho první jakési předlidské, pololidské a časem už lidské kroky na Zemi a jeho chování, které si už dovedeme představit a které umíme uchopit inteligenčním instrumentáriem našich myslí. Lidé svoji pouť vesmírem a po zemském povrchu začali ve smečkách a kmenech o velikosti zhruba 50 jedinců a žili v kmenové společnosti se vším všudy, drženi pohromadě altruismem a pudem sebezáchovy, tedy neosobními, genetickými a doslova přírodními principy, shodnými s ostatními druhy. Kompozitivní teorie se však nezabývá genetickými a biologickými základy lidstva, ty si kdykoliv vypůjčí od věd přírodních, lépe řečeno, zahrne je v případě potřeby a jejich trvalé platnosti do výkladu, nýbrž kulturní evolucí a spontánnímí, tedy neosobními silami, které ji vyprovokovaly a vyprodukovaly. Zabývá se vznikem inteligence, rozumu, mentální výbavou člověka a zejména mezemi a mantinely, které nám souběžná souhra spontánních sil, které nás stvořily a dále nekonečně dotvářejí stran obsahu a výbavy našich myslí, doslova diktuje a klade. Zabývá se tedy zejména objevem obchodu, coby základním hybatelem kulturního vývoje, neboť to on a důsledky z něho přinesl civilizaci, tedy přeměnu divocha v civilizovaného člověka a tento proces vyšší a vyšší subjektivizace a individializace jednotlivců probíhá stálem a je nekonečný. Zejména se však zabývá řídící strukturou, a jiná není možná a nikdy nebyla, spontánním řádem civilizovaných a celého lidského světa. To je podstata a jediná možnost přežití lidstva a nelze ji zorganizovat. Je také jedinou možností, jak mohou jednotlivci a jejich organizace, sledovat nekonečný počet cílů a účelů svých jednání tak, aby nenaráželi do ostatních. Souběžně tato struktura vyvinula skrze interakci jednotlivců pravidla chování, která se stala obsahem souběžně se vyvíjející lidské mysli. Tedy spontánní řád lidského světa, tedy lidský svět, řídí nás, ne my jeho. Kdykoliv se pokusíme to zvrátit, a nepůjde to nikdy, přivoláme si na sebe katastrofu. Tedy důvod existence kompozitivní teorie je, aby lidstvo vyvedla z toho strašného omylu, Myslí si, že je už tak chytré, že si může dělat co chce a že může řídit lidský svět. Nejde to a nikdy to nepůjde. Lidská mysl je totiž vnitřní součástí tohoto supermechanismu, je složena z jeho pravidel chování a nemá žádnou možnost se dostat mimo něho a organizovat ho. Strašných příkladů takovéto nemožnosti je dost a dost, zejména v novodobých dějinách - SSSR a jeho světová socialistická soustava. Lidé však nevědí proč to dělají a nevědí ani proč jich u toho vždy tolik zahyne. Věčným pokusům zorganizovat nezorganizovatelné, tedy spontánní řád světa, tedy lidský svět sám, říkáme socialismus. Má nespočet podob. V poslední době například zejména rudočernými socialisty řízenou Evropskou unii. Kompozitivní teorie, tato nejsložitější vědecká materie ze všech, nám odpověď dává, a stále přesněji. Jeji výuka však není možná, neboť náboženské a politické předsudky tomu zatím brání a nejsou tedy ani učitelé, kteří by tuto složitou koncepci zvládali. Doufejmě všichni, že jednou učitelé budou. Situace dnes nepoučeného lidstva kompozitivní teorií se tak rapidně zlepší. O tom není pochyb. Až rozdíl mezi tím, jak lidský svět funguje ve skutečnosti a mezi tím co si lidé o tom myslí naroste do kritických rozměrů. Snad tu hroznou srážku přežijeme... Dzp.
Jirka Jr
Jirka Jr Před dnem
@Karel Janyška takže takhle jste ji uvedl do praxe? :-D
Karel Janyška
Karel Janyška Před dnem
@Jirka Jr Není moje, a už se netrapte. Nemáte na to stejně jako miliardy lidí s tituly i bez na světě. Proto je na světě takový bordel. Rudí a černí její výuku ve školských systémech světa zablokovali, nebooť je naházela do jednoho zločineckého pytle. To je vědění pro příští, spíše přespříští, generace... Dzp.
Jirka Jr
Jirka Jr Před dnem
@Karel Janyška to už jste mi řekl předtím... ale ještě jste mi neřekl, jak jste využil tu teorii ve vaší vlastní praxi... a nebo mám fakt pravdu, že o tom umíte jen žvanit, psát komentáře, články a opět jen žvanit? :-)
Karel Janyška
Karel Janyška Před dnem
@Jirka Jr Máte pravdu, nemáte na to. Ani vy s tituly, ani vy bez... Dzp.
Jirka Jr
Jirka Jr Před dnem
@Karel Janyška to jsem si u vás všiml, že to nejste schopen uchopit tak, abyste s tím mohl prakticky něco vyřešit ....ale žvanit o tom, jak je to úžasný a jak to nikdo nechápe, v tom jste mistr :-D
Nacron1
Nacron1 Před dnem
Tradiční dávka emocí se tentokrát obzvlášť vyvedla
Tomas Weingartnar
Tomas Weingartnar Před dnem
Buď peníze, nebo autocenzura. Obojí je špatně i když možná pochopitelné. Končím a ruším odběr. Velké zklamání.
Anella Kalova
Anella Kalova Před dnem
Xaver se jaksi - zcenzuroval. Pá pá
A K
A K Před dnem
Jó tenhleten Xavér..si koleduje vo malér😂
Alexandra
Alexandra Před dnem
Rozumím správně, ze pan Veselý bude k nám mluvit bez obav a upřímně jen když mu posluchač za to extra zaplatí?? Hmmm, buď se změnil a nebo jsem se do teď v něm pletla. Skoda. I tak mu přeji vše dobré. ( a toto vysílání zdarma jak se “ hlídá” .... ach jo...) 😞
Romanus Civis
Romanus Civis Před 14 hodinami
Paní Alexandro, mýlíte se. L.X. Veselý to několikrát vysvětloval, kdy jej hlavně k tomu nutí pravidla vyplývající v působení jak v radě ČT, tak působení v ČRo - obě instituce jsou veřejnoprávní. Protože jsou některým jeho názory na volně šiřitelném CSposts proti srsti, tak proto nabídl tuto variantu - jedná se o uzavřenou a ne-veřejnou skupinu. Mohl toho nechat úplně, což jej aktuální okolnosti naštěstí nedonutily. Je na Vás, co si vyberete. Hezký den!
Vaclav Sindelar
Vaclav Sindelar Před dnem
Už se těším na dobu, kdy tady, milý Xavere, budeš vysílat jen sám pro sebe. Tobě to vadit nebude, pro Tebe jsou prašule od ČRo a Rady milejší než lid obecný. Tvoje připos.anost se stupňuje, najednou jsi na úrovni největšího xindlu. A také se stupňuje Tvoje nenažranost, za chvíli budeš žádat prachy i za vyslovení Tvého jména. Neboli, kašlu na Tebe, chybět mi nebudeš, Nora Ti mě plně nahradí.
Moravian guy
Moravian guy Před 20 hodinami
Ehm, lid obecný je nějaký přírodopisný terminus technicus? 😂 Mimochodem, vyčítat někomu, že má nějaké zaměstnání a bere za něj plat, to je na studený obklad na čelo.
Richard Tomecek
Richard Tomecek Před dnem
Babičky v důchoďáku umějí vařit líp než celý narcis Polreich a on se nestydí jim ukrást vakcínu? Styďte se taky Xavere !
Petr Ipsen
Petr Ipsen Před dnem
Myslím, že jste schopný vtipně vyjádřit cokoliv o komkoliv, satira, nadsázka Vám nechybí, nemusíte se uchylovat k napadnutelným formulacím, chápu, že to člověku ujede a řekne to zkratkou, nicméně jste profesionál, a tak mi přijde divné, že se stahujete do "klubu", to už by mohl být ceník nastaven podle počtu peprných výrazů za časovou jednotku. Myslím, že liga "spravedlivých" bude na Vás dštít síru dále i tak.
Josef Zemek
Josef Zemek Před dnem
Máte naprostou pravdu. A ti spravedliví ho mají tam, kde ho chtěli mít.
Jan Hesztera
Jan Hesztera Před dnem
Pan Pohlreich si to samozdřejmě taky nechal zaplatit a lidi mu na to poslali peníze🥲 takový člověk neplatí ani lidi na pásku a samá obálková metoda. Lidé z gastra pochopí
mylady de winter
mylady de winter Před dnem
clovek je bud kladivem nebo kovadlinou.oboji byt nemuze.
Alena Rybarova
Alena Rybarova Před 21 hodinou
existuje přísloví, že jedním zadkem nelze sedět na dvou židlích, v případě xavera je to několik židlí, vysvětleme si to každý po svém
Ilu Eli
Ilu Eli Před dnem
Problém je, že jsou i lidé, co mají důchod pár korun a nemají na zaplacení členství. Ale na ty se nikdo neohlíží. A proč taky, že jo... Co takový malíř. Jakýsi patlal, co jen celý život plácal barvy na plátno a dával lidem radost, jakýpak by on měl mít teď důchod, na rozdíl od nějakého ouřady, co jen dusil lidi.
Jiří Svoboda
Jiří Svoboda Před dnem
Prostě jste se polekal, kdybych nebyl slušně vychovaný, tak bych napsal, podělal. Už pro mě nejste člověk kterého jsem uznával a který se nebojí říct co si myslí. Peníze pro vás mají přednost a klidně zatlučete i svobodu slova.
Martin Martins
Martin Martins Před 15 hodinami
@Jiří Svoboda Doba minulá? Jejím odchodem jsem jenom získal. Je vidět, že jenom mluvíte. Nevíte o mně nic, ale víte to jistě. :) A hlavně, je vidět co "uznáváte"... naprosto povrchní jednoznačné úsudky. Je mi vás skoro líto. - Na další neraguji.
Jiří Svoboda
Jiří Svoboda Před 15 hodinami
@Martin Martins Podle toho co píšete, vám ta doba minulá patrně schází. Stačí na vás zadupat a utečete. Já na rozdíl od vás z toho obchodu neodejdu dokud nedostanu to, na co mám nárok a co mi patří. Nepokládám se za hrdinu, jen se nechci schovávat a přeji si aby se ta doba, kdy jsme se báli říct svůj názor, zase nevrátila
Goldie a Diego
Goldie a Diego Před 15 hodinami
Ano byl, s tím počítám. Fakt se nemíním před nikým schovávat, nebo se zamykat do placených verzí svých pořadů. Ještě se zatím za názory nezavírá, to je potřeba si uvědomit. Ať si to povídá lidem co si to zaplatí ale ať se nediví, že se za něj nikdo nepostaví, až přijde zase na lámání chleba. Viz naposledy třeba petice proti propuštění z ČR. Sám jsem třem lidem vysvětlil situaci a sami to podepsali i když pomalu nevěděli kdo Xaver je, ale šlo jim o stejnou věc. Příště se na to vyprdnu, ať si pomůže sám nebo si řekne svým ovečkám. To ale nemění nic na faktu, že stále má moje sympatie a dál budu sledovat jeho streamy, dokud mne budou bavit. A pánech Palachovi a Zajícovi si myslím svoje ale to fakt není na psaný text😉
Martin Martins
Martin Martins Před 17 hodinami
@Goldie a Diego To byste byl za minulého režimu ve vězení, ani byste nestačil dokončit větu. Proto třeba řada minulých filmů skrývala v sobě jinotaje, skryté pod texty apod. Není umění hrát si na hrdinu a jít na popraviště. Uměním je říci si svoje, ale bez následků. A Xaver to umí, na to se můžete spolehnout. Aniž by jsi musel podle Vás vybrat. Ne každý musí být Palachem nebo Zajícem. A může udělat stejný, ne-li větší kus práce. Tak to tak berte a smiřte se s tím. Zkuste také dohledat velmi užitečný článek s názvem O kompromisech. Budete se divit kdo ho napsal.
Goldie a Diego
Goldie a Diego Před 18 hodinami
Pro Martin Martins V tom případě si Xaver musí vybrat. Buď bude tepat do nešvarů dnešní pokřivené doby (a nést s tím břímě všech negativ s tím souvisejících) nebo půjde s davem a bude stejný zaprodanec jako ti, kdož po něm jdou. Není nic mezi tím. Já bych si z celého srdce přál, aby to bylo to první.
Richard Tomecek
Richard Tomecek Před dnem
Holec mě nadzvedl s Běloruskem a NATO, Xaver s Polreichem, nebude dlouho trvat a vypnu i Hejmu. Boha jeho, kolik nadlidí má v tomto státě ještě přednost nejen s vakcinací ???
Jiří Svoboda
Jiří Svoboda Před dnem
Xaver bude říkat co si myslí jen za peníze. Odhlásil jsem odběr.
Pepazchomutova
Pepazchomutova Před dnem
Jaká neférovost, prostě vás přestanou lidé sledovat.
Pepazchomutova
Pepazchomutova Před 23 hodinami
@Lopata Kladivo - já přestal a nebude mi to dělat problém ani teď.
Lopata Kladivo
Lopata Kladivo Před dnem
Stejne jako když pri zdrazeni cigaret přestanou lidi kourit. Odpadaaaaaam
Nyky Nowak
Nyky Nowak Před dnem
Autocenzúra je sfiňa. A je smutné, že tomu podléhají mediálně známí lidé. Tedy včetně vás Xavere!
Otakar Horáček
Otakar Horáček Před dnem
Méně vajec a více česneku-pomáhá ke kultivaci intelektu,ale hloupost, také vlastnost.Pane Xavere zůstaneme "věrní sobě".
Pedersengr Vitas
Pedersengr Vitas Před dnem
Nedělejme si iluze přátelé. Polreich je lepší byznysmen než kuchař a na jaře si spočítal, že plácne dvě mouchy jednou ranou, zachrání podnikání a ještě bude za dobroděje. Dostal zaplaceno a ještě prosím cenu která není úplně lidová. Mluví se o 300,-Kč za porci, nemám ověřeno.No a k tomu předbíhání ve vakcinaci.....prostě využil konexe a díry v systému. Každý realistický člověk musel vědět, že s tímhle budou obrovský šméčka. A že ta vakcinace je největší průser, kterou vláda zcela nevychytala je fakt. Takže závěrem, Polreich je prostě jen takový celkem mazaný vychcánek, v naší vyspělé a sluncemilné společnosti běžný.
Moravian guy
Moravian guy Před 20 hodinami
Vy lžete hned ve dvou věcech. Pohlreich byl veden v seznamu náhradníků na vakcínu. Měl o ni zájem, pravděpodobně i z rodinných důvodů. Zapsal se jako náhradník, uvolnilo se místo a tak ji dostal. Zdravotníci mu byli vděční už za rozvoz jídel. A vaše neověřená informace, že si nechal účtovat 300 Kč za oběd. Zamyslel jste se nad tím, proč by najednou sestřičky a lékaři najednou chtěli drahý oběd, když mohli mít klasický levný? To jim je nějak nutil nebo co? Ale chápu, že úspěšný a majetný člověk, který udělá dobrý skutek, vám nesedí do rovnice třídního boje. 😉
Lukas Novy
Lukas Novy Před dnem
Opravdu nechápu, kdo si tyhle nekonečné ukřivděné žvásty může dobrovolně předplatit. Dřív tam aspoň občas chodili zajímaví lidé. Teď už je to jen pofidérní selanka Xavera, Hejmy a Holce.
Ivan Pekárek
Ivan Pekárek Před dnem
Prostě jste se podělal, sice chápu, ale toto je hodně špatně.
Arkan
Arkan Před dnem
Xavere cenzorům a totalitářům se neustupuje a podle mě jen zvýší na Vás tlak, protože ucítí Vaší slabost. Jen tím posilujete ulhané štváče jako Cemper, Kartous či Fridrichová.
Arkan
Arkan Před dnem
@Pepazchomutova to víte že jo, tak to běžte vysvětlovat Šafrovi apod.
Pepazchomutova
Pepazchomutova Před dnem
Cenzorům se neustupuje, ale sám Xaver blokuje diskuse což z něj dělá cenzora a je mi ukradené jaké k tomu má důvody.
Jindřich Tomala
Jindřich Tomala Před dnem
Xavere kde ta doba spěje. Nedávno jsme se hrbili před STB a různými přisluhovači velké strany a je vidět že ti dotyční nevyhynuli. Je to moc smutné.
Ladislav Král
Ladislav Král Před dnem
Souhlasím, například agent STB Rony, vesele žije a provozuje si zde, na XTV svůj stream. 👍
Carpe Diem
Carpe Diem Před dnem
Chápu Vás pane Veselý ale tímto ztrácí smysl nadále Vás sledovat. Za svobodu slova se neplatí za tu se bojuje! Nashledanou.
FIGHT GYM Rychnov nad Kněžnou
FIGHT GYM Rychnov nad Kněžnou Před 19 hodinami
Bohužel musím souhlasit a to mám Xavera rád schovat se za VIP členství je stejná cesta kterou sám kritizuje..
Sadprince298
Sadprince298 Před dnem
Ano,věřím, že dneska číst komentáře budete pane X. Tak snad se pozastavíte nad komentářem od Carpe... Proč utíkat...?
ludmila novakova
ludmila novakova Před dnem
pane Vesely, neco je s Vami jinak,chapu, "bez penez do hospody ...",ale i tak,uz me to nebavilo,skoda
OK1IN Petr
OK1IN Petr Před dnem
Tradiční dávka emocí? Ne Xavere, bohužel - jen dávka české připosranosti stát si za svým slovem. Dislike a konec odběru i přesto, že jsem měl v úmyslu si členství zaplatit - právě za odvahu publikovat nepopulární věci. Co dodat? Škoda zazděného projektu...
Radim Zátopek
Radim Zátopek Před dnem
Nemyslel som, že Xavier bude priposraný.
jitka hodna
jitka hodna Před dnem
Zajímal by mě rozhovor s Karlem Janečkem,měli byste společné téma Las Vegas - zkoušel jste ho pozvat Xavere?
Luděk 007
Luděk 007 Před dnem
Je to hrozně smutný. Když už i Xaver musel ustoupit nátlaku, to je pro mě definitivní konec svobody slova.
Jan Volič
Jan Volič Před dnem
Dobrý den, změnil jsem si členství na XXL , jen proto , abych mohl sledovat Stream night ze záznamu. Zatím tam mám pouze zkrácený. Udělal jsem něco špatně, nebo to trvá déle? Diky Honza.
Xaver Live
Xaver Live Před 15 hodinami
záznam streamu pro členy zde: csposts.info/cd/video/lLawuot8fYil168
vladko5050
vladko5050 Před dnem
ještě bude xxxl?
Martin Buzna
Martin Buzna Před dnem
hezký video díky
Lipo Horak
Lipo Horak Před dnem
Kuraas, Jakl, Klaus, trikoloristi, svobodni ...jednostranný proud nacionalistů :( smutné...nikdo ke Xaverovi nechce:((
Martin Buzna
Martin Buzna Před dnem
co jste Vy ? Internacionalista, komunista, Evropan nebo jen b.bec ?
Jakub Sagner
Jakub Sagner Před dnem
Přijdete o možnost vzdeleni mnoha lidi
Goldie a Diego
Goldie a Diego Před dnem
Xavera mám rád, držím mu palce, ale rozhodně platit za "pravdu" nehodlám, to by Xaver musel sakra přitvrdit, ovšem o tom si můžeme nechat jen zdát, protože už jsem si párkrát všiml, že i když Xaver něco okomentoval trefně a na plnou hubu jak to cítil, tak posléze, když mu teklo do bot, stáhnul ocas (toto divné opatření je tím zářným příkladem). Je mi tohoto kroku hodně líto...
Martin Buzna
Martin Buzna Před dnem
myslím, že Xaver musí mít zdroje na práci, na techniku, na prostor, svůj čas, protože on za sebou nemá ani pana Kabalu ani pana Rošoše a jejich nakradené miliardové zdroje. Takže si ty peníze určitě zaslouží. A kdo křičí že ne, je nejspíš z toho Seznamu nebo od Nory.
Helena Musálková
Helena Musálková Před dnem
Napsáno velice pravdivě. Xaver mě zklamal, nestojí si za svými názory. Kam vítr, tam plášť. Kdyby došlo na konferenci, tak odvolá i to, že řekl že Drahoš je lhář, jak před časem tvrdil.
Leona Benglová
Leona Benglová Před dnem
V premiéře, neboli online, pro všechny členy, i pro ty, co mají základní členství a ze záznamu už jen XXL
Pavla Strhanova
Pavla Strhanova Před dnem
Dnes jsem četla na německém Bildu, že v Německu chybí vakcíny, že to podcenili a i staří...89 na vakcínu čekají.....zkrátka...EU chaos....EU neschopnost.....hlavně, že nechají dále proudit migranty, ale na vlastní lidi jim nezbývá peněz......
Daniela Belikova
Daniela Belikova Před dnem
Jen at vakciny nejsou ma o ne stejně zajem par blaznu co o nich nic nevi
honzajde
honzajde Před dnem
Tak ty Bon-Pari me teda dostali
Pavla Strhanova
Pavla Strhanova Před dnem
Jak se člověk stane členem a xxl členem??????? Prosím podrobně, ráda bych byla členkou.
Lopata Kladivo
Lopata Kladivo Před dnem
Me by zajímalo kolik lidi z tech co tady fnukají si sedlo a napsalo do Českého rozhlasu ci České televize. Aspoň to, ze máme už od 89 svobodu projevu. Tak ať nekadruji lidi a bojuji za tu svobodu když už si je platíme. Na Český rozhlas a CT tam je potřeba se obrátit. To oni mají bojovat za svobodu projevu národa. Ti jsou placeni z našich daní! Pan Xaver je soukromá osoba at si dela co chce. Každý z vás se ptejte sami sebe zda děláte dost aby s nama Český rozhlas a CT nevyjebavala. Na soukromou osobu si nestězujte!
Petr 12
Petr 12 Před dnem
@Danuše Kalusová Netrápí, Xaver je manipulátor a podvodník. Odkopal se rychle. Tak alespoň víme, koho podporovat ani podpisem nebudeme. Mějte se pěkně.
Danuše Kalusová
Danuše Kalusová Před dnem
@Petr 12 Pořád Vás to trápí . Vemte to tak , že pan Xaver to vyřešil nešikovně , hned po petici . Měl s tím rozhodnutím chvíli počkat. Asi to jinak neuměl . Rozhodoval se také v emocích . Máte výhodu , Vy pana Xavera pro svou práci nepotřebujete a můžete hledat jinde , kdo je Vám názorově blízký . Mějte se hezky a když nejde o život , opravdu nejde o nic .
Petr 12
Petr 12 Před dnem
@Danuše Kalusová Ano, Františka si opravdu vážím. Z Xavera je mi na zvracení. Jen Františka využil.
Danuše Kalusová
Danuše Kalusová Před dnem
@Petr 12 Už jsem to opravila .Myslela jsem František . Je vzácný člověk bojující za druhé .
Petr 12
Petr 12 Před dnem
@Danuše Kalusová František ano, Xaver rozhodně čistý člověk není.
Pedros 61
Pedros 61 Před dnem
Co to tady Xavere na nás hrajete za ty vaše hry? Pár týpků z protistrany si koupí u vás nejvyšší level členství, počká si na něco, co se s pravidly yout. neslučuje a máte po pár nahlášeních po kanále, tím pádem i po lehkém zisku+ nějaké nepříjemnosti v ČR nebo jinde. A pak o založení nového kanálu na yout. si můžete nechat jen zdát. Ty vaše kecy o protistraně a žalobách si nechte pro kanára. Na to vám naletí jenom opravdový blb. Takže prachy a zase jenom prachy.
Martin Buzna
Martin Buzna Před dnem
myslím, že Xaver musí mít zdroje na práci, na techniku, na prostor, svůj čas, protože on za sebou nemá ani pana Kabalu ani pana Rošoše a jejich nakradené miliardové zdroje. Takže si ty peníze určitě zaslouží. A kdo křičí že ne, je nejspíš z toho Seznamu nebo od Nory.
Petan P.
Petan P. Před dnem
Bohužel to vidím podobně. A asi to tak i nějak dopadne. Poprvé dávám dislike.
Martin Čížek
Martin Čížek Před dnem
Počítám, že hlídací pes si členství zaplatí, aby měl obsah. Takže obsah prémium sekce bude na psovi obratem a s patřičným komentářem typu anticharta, aniž bych znal původní zdroj. To pak bude legrace, až bude X stejně na ty blbouny reagovat a ty tajné pasáže zpětně přehrávat, že to takhle přesně neřekl. Ale asi už beze mě...
Martin Buzna
Martin Buzna Před dnem
myslím, že Xaver musí mít zdroje na práci, na techniku, na prostor, svůj čas, protože on za sebou nemá ani pana Kabalu ani pana Rošoše a jejich nakradené miliardové zdroje. Takže si ty peníze určitě zaslouží. A kdo křičí že ne, je nejspíš z toho Seznamu nebo od Nory.
Vasja Vasja
Vasja Vasja Před dnem
Váš problém. Myslíte, že vás pan Veselý bude hodiny bavit a hrát představení: " Přítel Xaver vypráví" zadara a jen proto, že máte v kebuli temno a myslíte si, že jste spolu "přátelé"? V divadle si taky zaplatíte a neremcáte. Tak kdo chce být pobaven, ať si zaplatí.
Vasja Vasja
Vasja Vasja Před dnem
@Enna Ef Máte pravdu. Měl to říct, ale posluchači by neměli být naivní a myslet si, že pan Veselý je jejich kámoš, dobroděj a bojovník za pravdu. Dvakrát se docela hnusně prokec, co si o svojich příznivcích myslí. Je to podobný jako tohle: "Možná se zde hodí příhoda jednoho českého herce, který v rozhlase vyprávěl dětem pohádku plnou zdrobnělinek a když skončil, v domnění, že už vysílání nejde ven, vypustil do éteru větu: "A nyní mi milé dětičky polibte prdýlku, já si jdu pro penízky." [̲̅$̲̅(̲̅5̲̅)̲̅$̲̅]
Enna Ef
Enna Ef Před dnem
Tomu bych absolutně rozuměla. Na rovinu říct, milí přátelé, ode dneška už zadarmo nedělám. Ale ty divné důvody, co Xaver uvedl, zkrátka mu to nevěřím. To už není Xaver, jak býval.
Libor Heinisch
Libor Heinisch Před dnem
Sledoval jsem každý stream, teď už nemám chuť
Martin Buzna
Martin Buzna Před dnem
myslím, že Xaver musí mít zdroje na práci, na techniku, na prostor, svůj čas, protože on za sebou nemá ani pana Kabalu ani pana Rošoše a jejich nakradené miliardové zdroje. Takže si ty peníze určitě zaslouží. A kdo křičí že ne, je nejspíš z toho Seznamu nebo od Nory.
LukasKL73
LukasKL73 Před dnem
Pročpak?
Lopata Kladivo
Lopata Kladivo Před dnem
V CR je zásadní chyba to , ze nemáme REFERENDA a drtivá většina lidí se nemůže vyslovit. Lide kteri jsou někdy až 200h i vice v práci, mají děti, nemají kdy a někdy už ani chuť řešit věci jako 80 druhu pohlaví, mainstreamová média, gender a podobne hovadiny! Tady je skupinka lidí kteri si mysli, ze mají prášky na rozum a budou nas vychovávat. Pisalci jsou jak z divokých vajec a manipuluji s lidmi články, ktere platí bůhví kdo a proc. Neee my lide, ale novinářům by se měli pristrihnout křidélka a nam občanům dat do rukou REFERENDUM a my si rozhodnem jestli chceme tyhle hovadiny jako mainstreamová média, gender ci 80 pohlaví. A já jsem přesvědčen o tom ze by to REFERENDEM neprošlo! Český rozhlas i ČT dostávají penize od všech tak ať delaji pro všechny a neee ze si tam úzká skupinka lidi bude hrát na žalobce, soudce a katy coz jim nepřísluší!
Lenka Kvetova
Lenka Kvetova Před dnem
Dívám, ale máme 6 ti hodinový dištanc, zdravím z FL🌴
Mtrtab144 Mtrtab144
Mtrtab144 Mtrtab144 Před dnem
Lidi, proč proboha neposloucháte co říká . Druhý streaming je pro XXL ne XL .Není to aby ho ti hujeři neslyšeli ale je to kvůli tomu že dle platných zákonů to bude "povídání " členů klubu a ne veřejné a to znamená že si tam může říkat otevřenější názory aniž by mu hrozil postih.Jde tedy o to aby ty řeči nebyly právně(pracovně) postihnutelny alespoň ne tak snadno
Jan Schwarz
Jan Schwarz Před dnem
Vůbec nejde o platné zákony ale o to, že "protistrana" si udělala monopol na jejich výklad. Lži, urážky a sestavování nejrůznějších seznamů údajných původců "dezinformací" ze strany progresivistů je OK, protože progresivisté mají krytí z Bruselu a většina "elit"se bojí upadnout do nemilosti. Obávám se, že u nás dávno nemáme kapitalismus, ale fašismus přesně podle Mussoliniho definice, tedy provázání státu, korporací, odborů a "profesních komor" coby obdoby dřevních cechů. Lékem by byla atmosféra, ve které by se "elity" začaly znovu víc bát nedbat zájmů většinového obyvatelstva než cizího panstva a placených poskoků z nejrůznějších neziskovek.
Vasja Vasja
Vasja Vasja Před dnem
"Postih" před platícím obecenstvem nehrozí a před neplatícím jo? Zajímavé.
Lopata Kladivo
Lopata Kladivo Před dnem
@Pedros 61 O prachy a moc jde vždy! Presne o tojde jde i te druhé strane🤣.O penize jde vždy až na prvním místě. Mě osobně jde o to, ze Ja si chci rozhodnou za co utratim své vydělané penize a nechci aby mi do toho někdo slintam rozumy ci dokonce narizovel jak nakladat s tím co jsem si vydělal.
Xaver Live
Xaver Live Před dnem
Členský stream je živě pro všechny členy, včetně XL. Záznam (cca po pulnoci) už pak pouze pro členy XXL a vyšší :)
Pedros 61
Pedros 61 Před dnem
@Mtrtab144 Mtrtab144 Vy jste opravdu k smíchu. Když dostanete od yout. 3x strike, už vám yout. založení nového kanálu v ČR neumožní.
Jiří Dušek
Jiří Dušek Před dnem
Trapný pokus o výdělek schovaný za nějaký kecy každý z druhý strany si koupí členství. Kdybyste aspoň měl koule a přiznal to
Lopata Kladivo
Lopata Kladivo Před dnem
@Jiří Dušek zvladnou, to je jasné...iluze si nedělám...taky s toho nemam radost. Máme ''svobodu'' ale i kapitalismus a v něm ma proste všechno svoji cenu😉🇨🇿
Martin Buzna
Martin Buzna Před dnem
myslím, že Xaver musí mít zdroje na práci, na techniku, na prostor, svůj čas, protože on za sebou nemá ani pana Kabalu ani pana Rošoše a jejich nakradené miliardové zdroje. Takže si ty peníze určitě zaslouží. A kdo křičí že ne, je nejspíš z toho Seznamu nebo od Nory.
Jiří Dušek
Jiří Dušek Před dnem
@Lopata Kladivo já nic neříkám proti ceně atd. Kdyby řekl na rovinu, celou dobu říkám nic premium nebude teď ale změnila situace atd. Řeknu ok, já mluvím o chování kdy nás krmí sra. kama což musí být jasnému kdo umí přemýšlet (opravdu nepřátele nezvládnou zaplatit premium?)
Lopata Kladivo
Lopata Kladivo Před dnem
Trapny netrapny, máme svobodu a kapitalismus. Když se ti to nelíbí tak ho vypni
Pavlína Kohoutová
Pavlína Kohoutová Před dnem
Díky Xavere!
Jarmila Kašparová
Jarmila Kašparová Před dnem
A to je svoboda slova? Opět nadiktovaný ČT?
Jiří Dušek
Jiří Dušek Před dnem
Diktovany z ČT? Však si to můžou koupit členství taky, jenom pokus o výdělek však s tímhle nemá ČT nic společný
Petr 12
Petr 12 Před dnem
Nedělejte z lidí blbce Xavere. Kdokoli z druhé strany si členství klidně zaplatí, a to vaše tajné PO vysílání si klidně stahne. Jde vám jen a jen o prachy. NEZKLAMAL JSTE. Budu hodně rád, když Franta Kubásek tuhle vaší prachpolitiku prohlédne, a dá od vás ruce pryč!!!!! Zvedl se mi z vás Xavere doslova žaludek. Co jiného bych měl čekat od 4.% že jo?? Tací, jako jste vy, budou mít vždy páteř z gumy.
Martin Buzna
Martin Buzna Před dnem
myslím, že Xaver musí mít zdroje na práci, na techniku, na prostor, svůj čas, protože on za sebou nemá ani pana Kabalu ani pana Rošoše a jejich nakradené miliardové zdroje. Takže si ty peníze určitě zaslouží. A kdo křičí že ne, je nejspíš z toho Seznamu nebo od Nory.
Radka Luna
Radka Luna Před dnem
Ha ha lidi, buďte rádi, že si clenstvi můžete koupit,... zatím, ... později to bude k vidění jen s ockovacim průkazem....
ambasadorfaa
ambasadorfaa Před dnem
Do Havelské koruny jsem před covidem občas chodil na oběd a mohu doporučit. :)
karel barel
karel barel Před 2 dny
nechapu jak za tohle muze nekdo cokoliv platit...to je jak platit si za spoluucast na vlastni likvidaci. tvl doba je takova...tak ustoupime...to je sam velky XAVER :D tohle nechci ani odeborat takovyhle hnuj
karel barel
karel barel Před 2 dny
jj dezinformacni weby to je hruza Xavere, tam se clovek obcas i docte, ze nekteri lidi maji jiny nazor a nejsou ze vseho tak podelani a moderne seriozni jako Xaver .... no mel byste je zakazat...prece to neni mozny, aby nekdo siril neco jineho nez Vasi pravdu Xavere .... tak budte dal hezky hodnej a neprotivte se systemu, podporujte plizivou genocidu a treba Vas nechaji prezit o nekolik tydnu dele ..
Pavel Tajc
Pavel Tajc Před 2 dny
"Domeček v zahrádkářské kolonii, měli hezká rajčata... " :D :D :D
Martin Nováček
Martin Nováček Před 2 dny
Pane , jsem strašně smutný , že nebudu chtít platit za názor . . Vždy jsem Vás rád sledoval ! Míru zdar . Martin
ssaxa z Ostravy
ssaxa z Ostravy Před 2 dny
nyní nezařazený a bujarý "bezrouškovec" poslanec Volný, použil za kecpultem bitkařský styl volný, hned slyším v TV, že to se ve sněmovně nedělá, ale na zpívajícího Vondráčka na kecpultu já nezapomněla, koho si lidi zvolí, toho v té vybrané společnosti sněmovny máme, některé tváře, jsou mediálně hodně známe, jiné není vidět a nevíme co si vlastně myslí, jen na interpelace si své minuty slávy před kamerou syslí
ssaxa z Ostravy
ssaxa z Ostravy Před dnem
@Lenka Pavelková .))))
Lenka Pavelková
Lenka Pavelková Před dnem
@ssaxa z Ostravy omlouvám se velice, to jsem ale pumluce. Zuby mám jak perličky. Ukrajinec mi je tvořil, za cenu, jež bys i auto v bazaru vybral. Za tu cenu, směji se jak mohu i kdyby jen na popelnici, mít za ně auto, dojedu s ním i na Mohelnici. 😁🦋
ssaxa z Ostravy
ssaxa z Ostravy Před dnem
@Lenka Pavelková to jako vážně nečteš, že máš rýmovat své sdělení? ať je tady alespoň trochu vidět úsměvů a zubů, jako z reklam na zubní bělení....
karel barel
karel barel Před dnem
@ssaxa z Ostravy no priste ale prosim zkus, at to dava i nejaky smysl ty Bezruče jedna
Lenka Pavelková
Lenka Pavelková Před dnem
Mě někdo vypnout mikrofon a nenechat mě říci svůj názor, když všude musím poslouchat lži od rozkradacu, vlezprdelistu, bezpaternich, tak ho zmlatim taky a to jsem dáma 🦋. Sráči jsou to zaplacený za naše zotroceni a prodej našeho zdraví.
BTC kid
BTC kid Před 2 dny
A kdo si ještě zaslouží vakcínu určenou pro zdravotníky a osoby 80+ ? Klaus mladší? Jakl? Ten teplý kubánský návrhář? volitelé Xavera do rady ČT? a ještě někdo ?
karel barel
karel barel Před dnem
@BTC kid ptal jste se kdo si zaslouzi prednostne vakcinu, tak jsem napsal, ze vsichni, co podporuji a akceptuji tohle kovid divadlo, prosta odpoved na Vasi otazku :)
BTC kid
BTC kid Před dnem
@karel barel díky za reakci, jen se trochu míjí s kritickým duchem mého příspěvku, ale i tak díky za názor
karel barel
karel barel Před 2 dny
prednostni vakcinu si rozhodne podle mne zaslouzi vsichni kteri se podileji na sireni informaci o nasi hrozive pandemii, sireni desu a strachu.....a klidne i Xaver za jeho umirnene postoje...vsem bych jim ji dopraval jlidne kazdy den, pokud by nebyla mohli by dostat jinou, protoze ta by treba mohla taky zabrat ....z celeho srdce bych jim je pral
RmHeroeska
RmHeroeska Před 2 dny
Řekni na rovinu, že chceš prachy. Nic na tom není ale tahle trapná výmluva?😂