Bebe Rexha & TXT Instagram Live
14:21
Grilling with Bebe Rexha 🥩
11:43
Who is Bebe Rexha?
2:05
Před 5 lety
Komentáře
Kunal Dogra
Kunal Dogra Před 22 hodinami
Sexy cats
shAkir maNzoor
shAkir maNzoor Před 22 hodinami
Who is here for lil Wayne
Farrah Blair
Farrah Blair Před 22 hodinami
Omg you did so great the best music in the world
Mekelit Woods
Mekelit Woods Před 22 hodinami
Is that charli!?!?
tvtime2122
tvtime2122 Před 22 hodinami
This song and “Clover Cage - Lost Then Found” are the only two things keeping me sane through these tough times. I just want to send love to everyone and I want everyone to know things will get better......
Lova Miss.,
Lova Miss., Před 22 hodinami
Click twice on bleu write, he present(different origine) (just read).....clique sur ce lien 2 fois il presente different origine (lisant) facebook.com/p.elisabe. my facebook is yesuh laulau click bleu write for coming inside mon facebook est yesuh laulau clique sur ce écrit bleu pour entrer à l'interieur mon facebook - Speak at other people around You Yesuh laulau Parle à autre personne autour de toi yesuh laulau . - - (say my name bb rexha ft J balvin ft David Guetta) + va marié un methis (clip girl have fun) =holidays dizze rascal sa fait ce clip clique dessus. click on 1min 15 csposts.info/cd/video/pLR9nXpnp6yGydU - (Julian Peretta, Joackim Noah basketteur) Castle freya Ridings =devine Timber kesha ft pitbull✨ -........................ . ......... ..;;;;;...
Allison Grosch
Allison Grosch Před 22 hodinami
Freaky Friday vibes.. with the magical chinese person
Courtney Reed
Courtney Reed Před 22 hodinami
Nikita💖💖💖 all my favorites at one table yesssssssss
Lara Poster
Lara Poster Před 22 hodinami
Dobar tekst
Sai Han thit
Sai Han thit Před 23 hodinami
All the people comeing form tik tok
Huszár Mátyás
Huszár Mátyás Před 23 hodinami
A big shit full of sponsors
Dorci Bíró
Dorci Bíró Před 23 hodinami
I love Bebe !!🥰
Sakura anime
Sakura anime Před 23 hodinami
U could get cancelled on twitter *everyone stops eating
Abhin Sreenivasan
Abhin Sreenivasan Před 23 hodinami
😘😘😘😍😍
Lexi Doven
Lexi Doven Před 23 hodinami
I got rejected by my crush that I’ve likes for years so this is my song
abhijeet guha
abhijeet guha Před 23 hodinami
My history mam: *so today we are gonna learn about the old times* Me: *baby, i'm jealous*
Andrew Saunders
Andrew Saunders Před 23 hodinami
I love this song so much🥺❤😻
Daniel Uren
Daniel Uren Před 23 hodinami
Pretty good i like this a lot ❤️
Isle Tan
Isle Tan Před 23 hodinami
A talented Kylie Jenner. Nope. She is Bebe Rexha
mary adams
mary adams Před 23 hodinami
Freaky Friday reference 🤪 loving these new songs referencing older things lol
QueenofSilence101
QueenofSilence101 Před 23 hodinami
"You'd probably die from dysentery." "What's dysentery?" That whole opening segment is awesome. XD
Neko Vynus
Neko Vynus Před 23 hodinami
Me today: i need to diet like seriously! Me tomorrow: f*ck diet -
Coco Sak
Coco Sak Před 23 hodinami
❤️❤️👍👍
shantel harrison
shantel harrison Před 23 hodinami
My favourite song
Aiko la galleta de frutilla uwu
Aiko la galleta de frutilla uwu Před 23 hodinami
remember when gacha toxics used this song to show their "Depression" xD
Ellie Jensen
Ellie Jensen Před 23 hodinami
OMG I have not listened to this in years and it comes on and I start singing and then STOP SINGING NOW!!!!!!!!!!! I start dancing and then STOP DANCING NOW!!!!!!!!!!!!! in my head I hate you mom
Aurel Covaci
Aurel Covaci Před 23 hodinami
Love 😘😘😘😘🥰🥰🥰🥰😍😍😍
Stephen Vincent
Stephen Vincent Před 23 hodinami
chile anyways, anyone know the name of the man doja is with. Asking for a friend
Sushi gujrati tamang
Sushi gujrati tamang Před 23 hodinami
It would be soo good if she made a song with corpse husband just imagine it. oooh this is good too.
dibio depaint
dibio depaint Před 23 hodinami
keren banget
Priscila Contarini
Priscila Contarini Před 23 hodinami
Im a mess im a loser im a heters im a user
Clifford League
Clifford League Před dnem
Why does its always have to be the chinese one to do the weird shit to happen
Lavandjiia
Lavandjiia Před dnem
it can be Baby, i'm jealous or *bebe is jealous*
Kartik Kpk
Kartik Kpk Před dnem
Boring song
brie
brie Před dnem
Im starting to like doja cat again
Appel broodje
Appel broodje Před dnem
In the beginning my assistant heard "hey google" en started listening
100k Subscribers with Videos Challenge pls
100k Subscribers with Videos Challenge pls Před dnem
Just imagine how many people listening this song everyday, every minute, everysecond
Selin Artemis
Selin Artemis Před dnem
Who’s the guy actor?
lele Garcia
lele Garcia Před dnem
I don't know
Bhavna Panda
Bhavna Panda Před dnem
I’m a mess at school I’m a loser at home I’m a hater in life I’m a user on CSposts
Lucy K
Lucy K Před dnem
Bebe is Beautiful!!!! ❤️
army Pura
army Pura Před dnem
Omg i was surprise when i saw avani and charli and its a long nails party for me😒
patrick lee
patrick lee Před dnem
baby, i love it !
Yaboyeli 0903
Yaboyeli 0903 Před dnem
Song is So 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
doesn t matter 606
doesn t matter 606 Před dnem
Love from Indian ❤️
AJ자수정
AJ자수정 Před dnem
Rumors still say Nikita still didn't get venmode by bebe-
Haters lol
Haters lol Před dnem
69
Adamari Segura
Adamari Segura Před dnem
she is real talent and beautiful so pretty is seriously and and beautiful
Star The Jar
Star The Jar Před dnem
name: Baby, I’m jealous what’s this song about? “Sooo, this songs about being jealous”
FUA
FUA Před dnem
I hope everyone that is reading this is having a really nice day.
Anael Sheja
Anael Sheja Před dnem
it is not google they should say it is siri but anyway love the music and charli , nikita and everyone drop dead gorguoes
кирилл двоеглазов
кирилл двоеглазов Před dnem
gramps fox news live stream
zomertjee
zomertjee Před dnem
"somewhere in the 1800s" then they wear dresses from 1700s.. Ugh
Khanya Mchunu
Khanya Mchunu Před dnem
In the 90s where there gel nails Plz tell me and where they good filters as well Hmmm I wonder
Muna Elmi
Muna Elmi Před dnem
Is that Avani at 0:43
Halia Crump
Halia Crump Před dnem
Charlie demilio was in this video? No hate but 😐🙄
Julianna H ꨄ
Julianna H ꨄ Před dnem
That's def 1700s fashion, not 1800s. Siiiiigh.
torri-anne ansah
torri-anne ansah Před dnem
this song is fire love itttttt
Gogee Kazim
Gogee Kazim Před dnem
Fricky friday copy
Cindy Samuel
Cindy Samuel Před dnem
Somehow doja is looking a bit like cardi b. Anyways, you all make a great team singing this song 😄
José de Sousa Sequeira Kiti
José de Sousa Sequeira Kiti Před dnem
Melhor música dela!
Dalton Monias
Dalton Monias Před dnem
I haven’t listened to country in awhile and it feels sooo good to listen to this
দুরন্ত বরিশাল
দুরন্ত বরিশাল Před dnem
🎬Love Day || 2021 New Release Movie || 14 Feb csposts.info/cd/video/08iXpodzeZJ9rdU
ت Tina
ت Tina Před dnem
2020 I'm still listening to this song🙋🥺✨
aymeagle
aymeagle Před dnem
nikki dragun omg
•Kane-Lewie•
•Kane-Lewie• Před dnem
Okay, but is no one going to mention that the beginning is giving off lil dicky freaky Friday vibes?
Krystle Blount
Krystle Blount Před dnem
I love this song Who agree Who disagree
Rads Maneuvers
Rads Maneuvers Před dnem
This song played every day at work around 2017, 18 ish. I'm really out of the loop because I thought it was ariana grande or Miley Cyrus or some shit until just now. How this has nearly a billion views, blows my mind 🤣
Bryce Benjamin
Bryce Benjamin Před dnem
Completely stolen from freaky friday in the intro.
fabiola carvalho
fabiola carvalho Před dnem
Apaixonada por essa música!!!!
LALISA MANOBAN
LALISA MANOBAN Před dnem
*THE DAWN OF CREATURE*
zjf
zjf Před dnem
this song sounds like it was made to be played in h&m