♡Pink elephant♡ | meme/amv |//piggy au//

  zhlédnutí 8,645,560

Astral Bird 𓅃

Před 4 měsíci

...


//piggy au???//
.
.
Drawing (Рисую): MadiBang
Editing (Монтирую): SonyVegas

Komentáře
faker up girl and purple guy and piggy yole
faker up girl and purple guy and piggy yole Před hodinou
I'm pink I'm loved to you cheeeeesssssssssss aww so cuteeeeeeeeeee hahahahaha
GalactifyGaming
GalactifyGaming Před hodinou
Watch it at 1.5 speed or 1.25 speed
Ben Ben Jad
Ben Ben Jad Před 2 hodinami
I will call this the love infection and pink pole is the pink master
Bilal Bebek
Bilal Bebek Před 3 hodinami
I NEVER SEEN THIS VIDEO I LIKE IT
Frosty
Frosty Před 4 hodinami
@Astral bird то что ты их нарисовал розовыми это нормально название же Pink elephant
софика
софика Před 6 hodinami
Класс мне понравилось можно 2 карту мем??
Jamil Sumitro
Jamil Sumitro Před 7 hodinami
Awwwwwww why pink poly was cute -w- wait is That MOUSY Why she was purple hmmm its remind me to... THE MAN BIHIND THE SLAUGHTER
• Cotton •
• Cotton • Před 7 hodinami
when the fog is pink and mousy is purple: *visible confusion*
Sean Bruan
Sean Bruan Před 8 hodinami
its soo cool that i want to watch it everyday
Amazing Gaming
Amazing Gaming Před 9 hodinami
0:37 fnia
husna nuha
husna nuha Před 9 hodinami
woah
indriani puspita sari
indriani puspita sari Před 9 hodinami
OH GOD MY WORST NIGHTMARE LEL im jk i luv pink aestheic pink only oof
Bayronmmfl Chunnbl
Bayronmmfl Chunnbl Před 11 hodinami
Fernando 🎵👍
Funtime Slvyon42
Funtime Slvyon42 Před 15 hodinami
All these memes and I still don’t know what’s going on in this au other that everyone looks like a yandere Great meme btw
좀비피그맨
좀비피그맨 Před 18 hodinami
Um........................Shit?
Alice Acosta
Alice Acosta Před 19 hodinami
amazing
tohru boba
tohru boba Před 19 hodinami
I have problems I can't stop watching this
tohru boba
tohru boba Před 19 hodinami
Sooo cool I wanna draw like u
Nizam 1972
Nizam 1972 Před 20 hodinami
UwU
Vavanrblx
Vavanrblx Před 20 hodinami
0:38 is there only 1 friendly?
The Cookie Owo
The Cookie Owo Před 22 hodinami
О, вы из Раши
Jonard Dimaandal
Jonard Dimaandal Před dnem
This is really cool not gonna lie
zero _123
zero _123 Před dnem
What happened to mr p
Rose TheFrikiArtist
Rose TheFrikiArtist Před dnem
So, basically the pink smoke turns you into a yandere
Jamil Sumitro
Jamil Sumitro Před 9 hodinami
Yes is it
Robert Hernandez
Robert Hernandez Před dnem
Coooooooooool
Gustavo Lopes
Gustavo Lopes Před dnem
Purple Guy >:O 0:35
JustAPersonThatLikesSquidward lol
JustAPersonThatLikesSquidward lol Před dnem
I want audio, pls audio :
Fiona Rosy
Fiona Rosy Před dnem
There’s only one female there😢
Steven Hernandez
Steven Hernandez Před dnem
~( ̄▽ ̄~)
Steven Hernandez
Steven Hernandez Před dnem
O⃦M⃦G⃦ H⃦L⃦C⃦O⃦O⃦L⃦
Arda yilmaz
Arda yilmaz Před dnem
Yes pink Book 3
Fangle Tangle
Fangle Tangle Před dnem
I LOVE I CANT STOP WATCHING IT
Wicked Muffin
Wicked Muffin Před dnem
For those who do not know the song: “Dumbo” is a movie about a elephant and a mouse, people bully him for his big ears, that’s all I’ll explain
NameWasTaken_Maybe
NameWasTaken_Maybe Před dnem
Is this why Torcher wears his gas mask.
Rj Gutierrez
Rj Gutierrez Před dnem
I can't stop watching this soooooooooooo cool
ƧƖƦƳƖ ƇӇƠ ƘƠ-ƬЄ
ƧƖƦƳƖ ƇӇƠ ƘƠ-ƬЄ Před 2 dny
Розовый цвет моя любимая
Tristan_Leh2 Roblox
Tristan_Leh2 Roblox Před 2 dny
I like pink doggy cuz he confused lel
Martin Lopez Rodriguez
Martin Lopez Rodriguez Před 2 dny
El zorro y el payaso
fedad crush
fedad crush Před 2 dny
1×2
Wilkenson Noel
Wilkenson Noel Před 2 dny
Why is mr.p a human his a 🥔 I'm next curious
Georgie Pig
Georgie Pig Před 2 dny
Everyone: Pink Mousy: *purple* ... HERE IS ONE IMPOSTER AMONG US
JAVIER COTA
JAVIER COTA Před 2 dny
And pink foxy
JAVIER COTA
JAVIER COTA Před 2 dny
And pink soydier
JAVIER COTA
JAVIER COTA Před 2 dny
Pink poley !
JAVIER COTA
JAVIER COTA Před 2 dny
W-wat
Алексей Киснерис
Алексей Киснерис Před 2 dny
Круто шедевр прям 10/10
Wan SophieUwU
Wan SophieUwU Před 2 dny
The mousy behind the slaughter has enter the chat
мотя якимов
мотя якимов Před 3 dny
Ок не будет. бить
Destiny Hope Quiroz
Destiny Hope Quiroz Před 3 dny
Mousy: im already pink so i turned purple Me: say wut now-
artsot artsot2
artsot artsot2 Před 3 dny
Оставьте коментарий
Robyn Arya
Robyn Arya Před 3 dny
All of them are pink!
Eve & belu
Eve & belu Před 3 dny
:v
Yasha Abbas
Yasha Abbas Před 3 dny
U did a great job i love it 😻
x Rubii
x Rubii Před 3 dny
Companies during pride month :
Tomás Quezada
Tomás Quezada Před 3 dny
🤩🤩🤩🤩😍🥰
Valentina & Luis Nuñez
Valentina & Luis Nuñez Před 3 dny
0:36 THE MOUSE BEHIND THE SLAUGHTER
tatianadark
tatianadark Před 3 dny
🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😍
ɪᴢᴢʏ ʟᴏᴠᴇʀ
ɪᴢᴢʏ ʟᴏᴠᴇʀ Před 3 dny
THIS IS AMAZING
Vannea Heredia
Vannea Heredia Před 3 dny
I love this video
Zoey Scheffki
Zoey Scheffki Před 3 dny
WHY IS THIS SO GOOD?! LIKE COME ON!
Adriana Luna
Adriana Luna Před 3 dny
OMG HOWWW I CANT STOP PLAYING THIS 🥲🥲🥲🥲 BC ITS SOOOOOO GOOD
Franco DE TODO 12.0
Franco DE TODO 12.0 Před 3 dny
Im simp we PIGGY i say to thes animaton: OH YES M. M. M. M. M. H I WANA THE PINK FENI ON MY.......😳👌🏻
Павел Мавраев
Павел Мавраев Před 3 dny
2 русских лол
kmsil dyan
kmsil dyan Před 3 dny
Wow
Cotten Snowcone Kittens
Cotten Snowcone Kittens Před 3 dny
but what about elly shes an elephant-
• Cøffe •
• Cøffe • Před 4 dny
Y así gente, fue como nació pink Poley :v
S S gamer
S S gamer Před 4 dny
Wow
Tower of Hel
Tower of Hel Před 4 dny
Стоп ты рус?
Tehehe Hmm
Tehehe Hmm Před 4 dny
This is like every single furry transfurmation fan game on roblox..LMAO.
Sonicdabs1
Sonicdabs1 Před 4 dny
where did you go? :(
Lovely De Mesa
Lovely De Mesa Před 4 dny
I love this music bro chase em away chase em away im afraid pink elephants love it lol
Lai Yau may
Lai Yau may Před 4 dny
Ohhhh great meme I wish it was in the piggy game
Socorro Soares
Socorro Soares Před 4 dny
Aaaaaaaaa😱😱😱😱😱
Мария Мясниковв
Мария Мясниковв Před 4 dny
Супер... И почему так мало лаков надо исправлять!!!
AestheticallyG0th
AestheticallyG0th Před 4 dny
@minitoon
ėťø úţķā
ėťø úţķā Před 4 dny
Астрал:не бейте меня за то что я их нарисовал(а) розовыми Я:а зачем тебя из за этого бить?
просто лошара
просто лошара Před 4 dny
Это моё любимое видео теперь :>
просто лошара
просто лошара Před 3 dny
@XxCøøkie :/
XxCøøkie
XxCøøkie Před 3 dny
???
Liliana SNAKE
Liliana SNAKE Před 3 dny
Согласна)
Tower of Hel
Tower of Hel Před 5 dny
Очень интересно☺️
Genie Tatoy
Genie Tatoy Před 5 dny
This is great
Neoko Tyan
Neoko Tyan Před 5 dny
Можно возьму идею ?
Dark Swagger
Dark Swagger Před 5 dny
THE BEAT♥♥ Use Headphone/Earphone★
Carmina Cazares
Carmina Cazares Před 5 dny
PIGG So my favorite
justameme
justameme Před 5 dny
when you go in to hit someone with the horny jail bat but you grabbed the horny bat:
¡ n x t h y s t x a r t !
¡ n x t h y s t x a r t ! Před 5 dny
0:36 THE GIRL BEHIND THE SLAUGHTER WITH LEGZZZZZZZZZZ
Moonleaf- ClevereverYT
Moonleaf- ClevereverYT Před 5 dny
I like how pink poley just record whats happening lol
Carton Catsgirl Geimer#
Carton Catsgirl Geimer# Před 5 dny
BUENO NO SE SI ABLAN MEXICANO PERO EL BIDEO ESTA CON MADRE ME ENCANTO ALA VRG
Carton Catsgirl Geimer#
Carton Catsgirl Geimer# Před 5 dny
UwU
{G҉l҉i҉t҉c҉h҉}
{G҉l҉i҉t҉c҉h҉} Před 5 dny
And that’s how piggy turned gay :D
Socorro Soares
Socorro Soares Před 5 dny
Aa
Yumiko Cheong si si
Yumiko Cheong si si Před 5 dny
♥︎ ♥︎😍 among us😍😍😍😍🙁 no
•YTAnaTheCat •
•YTAnaTheCat • Před 5 dny
OMG :0
Claudia Ivonne Ordaz
Claudia Ivonne Ordaz Před 5 dny
0:36 Poley looks like ... Hmmmm... Thinking on fnaf and afton family**
Tia bear
Tia bear Před 5 dny
WOAH
Tia bear
Tia bear Před 5 dny
Willow
Mini Cyan
Mini Cyan Před 5 dny
This channel dead
Gacha willow
Gacha willow Před 5 dny
♡︎pink elephant♡︎
kracc bacc fan
kracc bacc fan Před 5 dny
0:36 when the man behind the sLaGutHeR is furry (bad english)
kracc bacc fan
kracc bacc fan Před 5 dny
everyone has been infected with uhhh... hmm...... henta- no no...... ermmm........................... HMMMMMMMMST.... wITCH SUM FURY GAY SHAT IDK
cool girl
cool girl Před 5 dny
Cooool
золотой кот аниматор
золотой кот аниматор Před 6 dny
._. Пока нет слов
Elianna Hutton
Elianna Hutton Před 6 dny
no mr p shot a. Missile and killed their selves
Starlink Mission
1:28:36
SpaceX
zhlédnutí 1,1M
2. David Pastrňák - Show Jana Krause 22. 12. 2020
17:06
PINK ELEPHANTS MEME PIGGY [Animation x Gacha Club]
02:07
Pink elephants meme || Afton family
00:40
Ash_Ash HQ
zhlédnutí 424K
//Top 10\\Bamboleo Meme//Piggy
04:25
Blue Kitty
zhlédnutí 261K
Piggy rap battle (piggy) // flipaclip [READ DESC]
00:58
Kitty channel afnan
zhlédnutí 6M
🔝TOP PIGGY MEMES ANIMATIONS
05:43
Tigry :3
zhlédnutí 403K
Pink Elephants Meme 1 hour
1:01:27
Akanex
zhlédnutí 25K
Ticking Animation Meme (Chip’s backstory)
01:37
Starlink Mission
1:28:36
SpaceX
zhlédnutí 1,1M
2. David Pastrňák - Show Jana Krause 22. 12. 2020
17:06
🚑Liverpool Hospital Tour🚑
2:49
442oons
zhlédnutí 398K
Mule bits shop - animatic
0:35
Dianfleur
zhlédnutí 574K
Coming 2 America - Official Trailer
2:01
Amazon Prime Video
zhlédnutí 13M